Všeobecné obchodní podmínky
I.
Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“). Tyto obchodní podmínky vydává:
Broker Trust, a.s.
IČ: 26439719
se sídlem: Hanusova 1411/18, 140 00 Praha 4
zapsané u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 7141
kontaktní údaje:
email: info@brokertrust.cz
telefon: +420 267 912 730
internetové stránky: www.brokertrust.cz
(dále jen „prodávající“)
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, nebo právnické osoby, která uzavírá kupní smlouvu v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese mojeznacka.brokertrust.cz (dále je „internetový obchod“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
II.
Informace o produktech a cenách
- Informace o zboží a službách, tj. produktech včetně uvedení cen jednotlivých produktů a jejich hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivých produktů v nabídce internetového obchodu. Ceny produktů jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
- Veškerá prezentace produktů umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto produktů.
- Případné slevy z kupní ceny produktů nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
- Kupující provádí objednávku prostřednictvím svého zákaznického účtu v internetovém obchodě. Při zadávání objednávky si kupující vybere produkt a případně jeho variantu.
- Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko OBJEDNAT. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů včetně registračního čísla u prodávajícího v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
- Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu na emailovou adresu uvedenou v objednávce potvrzení o obdržení objednávky a žádost o její autorizaci. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po úspěšné autorizaci objednávky. Kupující objednávku autorizuje kliknutím na odkaz v emailu s potvrzením objednávky. Následně je kupujícímu automaticky zobrazena stránka na internetovém obchodě s informací o úspěšné autorizaci objednávky. Toto potvrzení se považuje se za uzavření smlouvy.
- V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na emailovou adresu uvedenou na stránkách internetového obchodu.
- Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený na stránkách internetového obchodu.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
IV.
Zákaznický účet
- Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží.
- Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
- Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
- Kupující může využívat nabídky internetového obchodu po celou dobu, kdy má s prodávajícím uzavřenu smlouvu o spolupráci, jejímž předmětem je především zprostředkování prodeje finančních produktů institucí, se kterými má prodávající uzavřenou smlouvu (dále „Smlouva o spolupráci“). Jakmile bude spolupráce dle předchozí věty ukončena, prodávající zruší kupujícímu uživatelský účet, a tím i přístup k databázi uložených marketingových materiálů. Současně prodávající ukončí i poskytováni objednaných služeb včetně webových stránek vytvořených v aplikaci prodávajícího.
- Prodávající může zrušit uživatelský účet rovněž v případě, když kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.
- Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
V.
Platební podmínky a dodání produktů
- Cenu produktů dle kupní smlouvy kupující uhradí tak, že mu bude kupní cena strhnuta z provizního konta, který má u prodávajícího na základě Smlouvy o spolupráci. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího. Pokud kupující nebude mít na provizním kontě dostatek financí, bude mu na příslušnou částku vystavena faktura s úhradou bankovním převodem uvedeným v systému prodávajícího.
- Dodání objednaných produktů dodá prodávající kupujícímu následovně:
- Materiály balíčku Komunikace a obsah prodávající zpřístupní kupujícímu okamžitě po autorizaci objednávky kupujícím. Materiály bude mít kupující přístupné po celou dobu aktivního předplatného, potažmo do ukončení Smlouvy o spolupráci. Bude je mít k dispozici po přihlášení do svého účtu internetového obchodu v zabezpečené sekci.
- Odkaz na online školení bude dodáno maximálně do 3 dní po autorizaci objednávky kupujícím.
- Dodání ostatních služeb bude řešeno individuálně dle dohody s kupujícím.
VI.
Odstoupení od smlouvy
- Oběma Smluvním stranám vzniká nárok na okamžité odstoupení od smlouvy, zejména pokud kupující neuhradí řádně a včas kupní cenu za produkt, neposkytuje-li kupující dostatečnou součinnost při dodávce produktu či v případě podstatného porušení smlouvy jednou ze smluvních stran. Okamžikem doručení odstoupení od smlouvy druhé smluvní straně zanikají veškerá vzájemná práva a povinnosti smluvních stran ze smluvního vztahu.
VII.
Práva z vadného plnění
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že rozsah a kvalita produktu je adekvátní uváděnému popisu v nabídce internetového obchodu.
- V případě, že popis služeb v nabídce internetového obchodu neodpovídá dodaným službám může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat dodání produktu v kvalitě, odpovídající popisu v nabídce internetového obchodu. Pokud Prodávající situaci nenapraví, jedná se o podstatné porušení smlouvy.
- Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Kupující je povinen reklamaci dle předchozího bodu předložit písemně, a to na emailové adrese uvedené na stránkách internetového obchodu. Prodávající je povinen reklamaci neprodleně potvrdit.
- Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě 30 dní.
- Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
VIII.
Doručování
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou na stránkách internetového obchodu.
- Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
IX.
Závěrečná ustanovení
- Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 9. 2019